عراجیف !

ممکنه که درست نوشتنش شکل اراجیف باشه ولی اراجیفی که درس نوشته بشه دیگه عراجیف نیست ! -

عراجیف !

ممکنه که درست نوشتنش شکل اراجیف باشه ولی اراجیفی که درس نوشته بشه دیگه عراجیف نیست ! -

زن ایرج میرزا

من زن ایرج میرزام!

گفتم تا ایرج میرزا نیسش بیام یه مشت اراجیف بگم اما از اونجایی که دلم خیلی واسه ایرج میرزا تنگیده اصلاْ حس اراجیف گفتن ندارم

این ایرج میرزا علم اسلام و زد تو زمین کفر و ولش کرد رفت!


کاشکی کارش زود تموم بشه که امشب بتونه بیاد

اینم هست !

بالاخره کله عمر اینجا اسمش عراجیفه ! یعنی اراجیفی که در حد عرعر باشه ! یه چیزی تو همین حد و حدود


آخه ملت مرض دارن هر 100 سال میاد فیس بوک عکس میزارن , اونم چی !! این !!

آخه اینم پرسیدن داره ؟ نه خدایی ؟

سوال ساده تر از اینم مگه هست !!!

همم ؟


هممم ... خووووووب حالا اومدیم یه کم سینه بزنیم ...شااااااید به همین زودیا ( 5 شنبه ) دستمون به ضریح برسه


حوسله ( حوصله) ام سر رفته :\ فردا هم رفتنی ام ! ولی دلم نمیخواد برم ! خر شدم ! ایکاش همون موقع گفته بودم کار نمی گیرم ...انوخ الان راحت و خوشحال منتظر فردا بودم !


لول ! این لهجه اصفهانی ام یه جورایی ریده به زبان فارسی ! من موندم تو چه جوری هنوز منو با این لهجه تحمل میکنی !


ایییییی زندگی !

خوب بسه دیگه ! چه قد بلاگ میخونی ؟ برو یخده به کارات برس . خجالت نمیکشی ساعت اداری اومدی بلاگ ملاگ میخونی ؟


اولیشه!

هااان ؟ همش بلاگ نمیزنن بیان توش شعر ودکلمه و این چیزا بنویسن که !
شاید آدم خاس ۲ تا کلمه دری وری بگه ولی رو'ش نشد ! چه غلطی باید بکنه ؟
همین دیگه ! فعلا علم اسلام رو تو زمین کفر زدیم !‌ تا بعدا بیایم زیرش وایسیم یواش یواش سینه بزنیم !
ایهیم !‌فعل'ها همش جمعه !‌ یه نفری که نمیشه !‌بایس چندتا باشیم !‌

فعلا تا بعد ببینیم اینجا به کجا میرسه !